Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Aplikace nových komunikačních technologií do firemní počítačové sítě
Šafránek, Filip ; Smolík, Petr (oponent) ; Ondrák, Viktor (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je řešení zavedení VoIP telefonie (Voice over Internet Protocol) a napojení na záznamový systém a CRM systém za účelem snížení nákladů společnosti INTERNET TRADING s.r.o..
Design of Application for Call Center
Majerová, Viktoria ; Koch, Miloš (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
The bachelor's work focuses on the creation of a web application for the call center, that is mainly focused on the work of operators. The work contains an analysis of the current situation of both the company and the market situation. The design includes application use cases, user and administrative interface, database design. The conclusion deals with the economic evaluation of the proposal.
Design of Application for Call Center
Majerová, Viktoria ; Koch, Miloš (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
The bachelor's work focuses on the creation of a web application for the call center, that is mainly focused on the work of operators. The work contains an analysis of the current situation of both the company and the market situation. The design includes application use cases, user and administrative interface, database design. The conclusion deals with the economic evaluation of the proposal.
Efektívny výber zamestnancov
Tatarová, Monika
Efektivní výběr zaměstnanců. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně 2015. Diplomová práce je zaměřená na efektivní výběr zaměstnanců. Cílem je navrhnout zlepšení výběru zaměstnanců, tak aby se snížila míra odchodu zaměstnanců v call-centru. V literární rešerši jsou použité knižní zdroje v češtině, zahraniční literatura, odborné časopisy, internetové zdroje a zákon zabývající se výběrem zaměstnanců. V práci je popsaný aktuální způsob výběru zaměstnanců. Následně, na základě dotazníkových šetření jsou zpracovány návrhy na efektivní výběr zaměstnanců. Důraz je kladen i na snížení nákladů spojených s příjímáním nových zaměstnanců. Návrhy jsou aplikovatelné na společnosti, které se zaměřují na telefonický marketing tak, aby měly stabilní a kvalitní tým zaměstnanců.
Aplikace nových komunikačních technologií do firemní počítačové sítě
Šafránek, Filip ; Smolík, Petr (oponent) ; Ondrák, Viktor (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je řešení zavedení VoIP telefonie (Voice over Internet Protocol) a napojení na záznamový systém a CRM systém za účelem snížení nákladů společnosti INTERNET TRADING s.r.o..
Zvýšení kvality služeb společnosti PFP s.r.o. za pomoci vlastního callcentra
Jílková, Markéta ; Kořánová, Helena (vedoucí práce) ; Janatová, Lenka (oponent)
Hlavním cílem diplomové práce bude navržení projektu k založení nového interního callcentra společnosti PFP s.r.o., která se zabývá především pojištěním motorových vozidel a stala se jako první porovnávačem produktů a cen na trhu pojištění. V práci bude popsáno fungování společnosti v době před založením callcentra a budou určena klíčová východiska, která firmu vedla k myšlence vybudování vlastního callcentra. Práce bude zaměřena především na vytipování a navržení vhodných procesů, které povedou ke zvýšení kvality poskytovaných služeb při komunikaci s klienty společnosti PFP s.r.o. a zajistí také vyšší efektivitu zaměstnanců společnosti. V praktické části budou navrženy konkrétní úkony, které zajistí plynulý chod nového callcentra.
E-learningové aplikace jako podpora vzdělávání zaměstnanců v podniku
Žákavcová, Monika ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Benáčanová, Helena (oponent)
Diplomová práce zkoumá možnosti implementace elektronického vzdělávání zaměstnanců callcentra ve společnosti Business Media CZ, s.r.o. V práci jsou popsány různé varianty elektronického vzdělávání. Dále jsou srovnány možnosti implementace LMS systémů a z nich je vybráno jedno řešení. V závěrečné části práce je popsáno vlastní zavedení e-learningu, navržena struktura kurzů včetně doplňkových materiálů a závěrečné vyhodnocení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.